Veel gestelde vragen

Kategorie:

  • Hoe moet ik mijn sanitaire producten onderhouden?

    Voor een makkelijke reiniging en onderhoud van uw producten geven wij hier handige tips.

  • Waar vind ik prijzen van de producten?

    De prijzen van de verschillende modellen kunnen wij u als fabrikant niet geven. Uw installateur zal u graag de prijzen bezorgen of u vindt deze informatie in de showrooms van de detailhandelaars.

  • Waar vind ik technische gegevens, maattekeningen of CAD-gegevens?

    Deze vindt u in de productdatabank of in het technische handboek.

  • Kan ik rechtstreeks bij Keramag kopen?

    Onze producten kunt u enkel in de handel kopen. Wend u tot uw installateur.

    Leveranciers in uw buurt vindt u hier.

  • In welke showroom in mijn buurt kan ik een bepaald product gaan bekijken?

    Adressen van showrooms vindt onderaan in de rubriek Leveranciers.

    Mocht u een heel specifiek product zoeken, helpt onze klantenservice u graag verder. Stuur uw vraag naar kundencentrum@keramag.de en vermeld in de onderwerpregel uw postcode.

  • Waar moet ik bij producten met KeraTect®-glazuur op letten?

    Bij producten met KeraTect® moeten er geen speciale reinigingsvoorschriften in acht worden genomen.
    KeraTect® is een totaal nieuw en innovatief keramiekglazuur. Het is permanent gebrand en porievrij.
    Zelfs bijtende reinigingsmiddelen, ontsmettingsmiddelen of hogedrukreinigers kunnen het onderhoudsvriendelijke oppervlak niet deren. Bovendien vergemakkelijkt het gladde oppervlak de reiniging aanzienlijk.
    KeraTect® - het onderhoudsvriendelijke glazuur voor de eeuwigheid, meer informatie vindt u hier.

  • Waar vind ik informatie over reserveonderdelen?

    Consumentenlijn

    Op de consumentenlijn krijgen eindklanten deskundige hulp voor alle vragen over Geberit en Keramag. U kunt onze medewerkers bereiken via telefoon, fax of e-mail.

    Telefoon: 07552 934 – 4455
    Fax: 07552 934 – 99 4455
    E-mail: endkunden.de@geberit.com


    Toiletzitting als reserveonderdeel

    Technische hotline

    Bij dringende vragen van klanten of technische vragen in de loop van een project, moeten installateurs, ontwerpers en architecten meteen worden geholpen. Via de technische hotline stellen Geberit en Keramag de juiste persoon voor uw probleem ter beschikking. Wij bieden deskundige hulp door specialisten die hun vak geleerd hebben en die uw probleem kennen uit de praktijk.

    Telefoon: 07552 934 – 1011
    Fax: 07552 934 – 866
    E-mail: technik-telefon@geberit.com

  • Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

    Bij klachten dient u zich tot de vakhandel of uw sanitairinstallateur te wenden. Ook onze klantenserviceorganisatie Servico helpt u graag verder. Deze is bereikbaar via e-mail, via het nummer 09141/8588-0 of per fax 09141/8588-60.